sâmbătă, 3 octombrie 2009

pentru azi

'good night'

pentru ca am baut o cana de vin fiert tare bun cu niste prieteni de care imi era chiar dor

pentru ca azi mi.am dat seama ca nu ma apreciez destul de mult ca om, fata, adica n.oi fi io chiar o beauty queen dragul meu dar am o gramada de alte calitati care macar adunate fac cat 'beauty'; imi spunea zilele trecute cineva (cu mult mai in varsta si mai inteleapta ca mine) ca in viata trebuie sa cauti oamenii cu 'inima curata', de la care sa ai ce invata, de care sa te lege mai mult decat ani de simple betii ca asa poti sa te imbeti cu oricine nu.i nevoie de o persoana 'cu minte' pentru asta, apoi nu.i nevoie sa te deghizezi in blugi de zara, bluza de mango,sa.ti pui o funda.n paru' musai vopsit blond si sa strigi in gura mare cate pachete de tigari fumezi tu pe zi ca sa pari mai putin tzoapa, daca esti tzoapa ti.e pus in frunte (poate inca nu stii ca esti sau poate stii dar ti se pare atat de natural...ca si parul tau)

pentru ca e bine sa razi cu pofta pana nu mai poti, scapi de energiile negative

pentru ca am cunoscut inca un om care si.a ales un stil de viata diferit care sfideaza regulile 'obisnuitului', admir naturaletea cu care un om isi schimba viata, nu.i vorba de curaj, e vorba de ceva mai mult, cred ca e ceva cu care te nasti, capacitatea de a.ti face viata intr.un mod inconstient fara a gandi ceva concret..mi se pare minunat uneori..

pentru ca acum mai mult ca oricand am inteles ca in viata ai 'mai multe maini lipite de a ta' si ca la urma urmei oamenii sunt oameni, fie ca au sau nu destula minte sau inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu