marți, 22 septembrie 2009

tarziu, in minte

dunno what i.m doing wrong...
poate faptul ca ma preocupa mai mult soarta celorlalti decat a mea,
poate ca se intampla din cauza defectului meu incoregibil de a ma atasa cu mare usurinta de oameni si cu o rapiditate fantastica, care nu.mi da voie sa vad oamenii cu adevarat sau care de fapt imi ghideaza ochii prin imensitatea celeilalte persoane si ma face sa vizualizez only the goodness,
poate ca ar trebui sa mi iau un ghid de 'reading people' cu toate cele bune si mai ales rele ale lor
m.ar ajuta si daca n.as mai crede atata, daca n.as mai da gratuit tuturor persoanelor increderea mea oarba si daca pur si simplu nu as mai cauta oamenilor scuze pentru simplul fapt ca sunt rai.

and there goes another busted myth of mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu